הטרידו את יתד נאמן ונעצרו • מבצע משטרתי נרחב

שמואל וייס 11 Comment on הטרידו את יתד נאמן ונעצרו • מבצע משטרתי נרחב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתום חקירה סמויה המתנהלת מזה כחצי שנה ביחידת ההונאה של משטרת מחוז ירושלים, נעצרו במבצע ארצי ומקיף 21 חשודים מכל רחבי הארץ, החשודים כי במהלך השנה האחרונה הטרידו, איימו וסחטו מנהלים ובכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות תוך ניסיון לשדלם לפרסם בעיתון 'הפלס'.

בו היו שותפים כ- 200 שוטרים, חוקרים, שוטרי יס"מ, לוחמי מג״ב ובלשים מכל הארץ שעצרו בו זמנית 21 חשודים, מירושלים, בני ברק, אשדוד, ירוחם ומודיעין עלית, שהובאו לחקירה במתקני לה"ב 433.

מדובר בחשודים העיקריים שסומנו כדומיננטיים והמשמעותיים ביותר. 2 מהחשודים, תושבי ירושלים, עסקנים מוכרים במגזר החרדי, המהווים הגרעין המארגן והמפעיל של הפעילות ו'קו המאבק', חשודים בביצוע עבירות של סחיטה באיומים.

לדברי המשטרה, החשודים ניהלו מערך הטרדות בלתי פוסקות באמצעות הטלפון, דוא"ל ופקסים של מנכ"לים ובכירי החברות, בהם הציגו עצמם ככאלו המייצגים ציבור גדול המרגיש מקופח מכך שהם לא מפרסמים בעיתון המייצג אותם ובשל כך כדאי להם לפרסם בעיתון 'הפלס'.

מהחקירה עולה כי החשודים, היו פונים מדי יום למוקד טלפוני המכונה 'קו המאבק', בו היו מזדהים באמצעות קוד וסיסמא וזיהוי מספר טלפון ממנו היו מתקשרים. לאחר שהיו מזוהים – קיבלו הנחיות מדויקות לגבי פעילותם (את מי עליהם להטריד, כמה להטריד, נוסח ההטרדה וכן מספרי הטלפון, פקס והמייל של אותו נציג חברה).

עוד עולה מהחקירה כי לאחר קבלת ההנחיות התקשרו לאותם נציגי החברות, כפי שהתבקשו מנציגי 'קו המאבק', ובאופן בלתי פוסק היו מתקבלות עשרות ומאות שיחות, פקסים ומיילים לאותה החברה, מה שהוביל לשיבוש הפעילות התקין של החברה.

בשל ההטרדות הבלתי פוסקות חלק מהחברות בחרו לבטל את הפרסומים באמצעי התקשורת האחרים בהם פרסמו (יתד נאמן. ש. ו.), על מנת להימנע מההטרדות הבלתי פוסקות.



11 תגובות

מיין תגובות
  1. 11

    רשעים ארורים. אנשים חרדים הלכו ומסרו את השמות למשטרה

  2. 10

    כולם שוחררו כבר מלבד 1 שבקרוב ישתחרר.

  3. 9

    שיתוף פעולה נוסף של הפלג הבני ברקי עם המשטרה די למוסרים¡

  4. 8

    המחבלים אלימים בכל קנה מידה. כך שדדו את ספריית פונביז' וכך פסלו קלפיות באזורים של ג' . יש לעצור אותם ואת תופעת האלימות עד שיבינו שהאלימות לא רק שהיא לא דרך התורה אלא לא דרך אנושית כלל.

  5. 7

    ברוך השם ככה צריך לטפל באנשים רשעים אלו

  6. 6

    אני מעדיף לא לכתוב פה את האלימות שלכם. רק נזכיר אחד מהם שזה היה תפתח למסע הרדיפות והאלימות של השנתיים האחרונים, זה תקיפת נ.גרוסמן.

  7. 5

    כותרת מגמתית ושקרית
    האנשים הללו הטרידו אנשים ונשים בשעות לא שעות העירו תינוקות משנתם וגרמו סבל אדיר להמון אנשים רק בגלל שלא התנהגו כפי שלדעתם צריכים היו להתנהג.
    אנשים כאלו צריכים להיות מטופלים על ידי המשטרה בלבד אין דרך אחרת להציל עשוק מיד עושקו.
    כל יפי הנפש שמדברים על מסירות כביכול מוזמנים לחוות לילה אחד של הטרדות. ובמקביל לבקר בעמוד הפייסבוק של חדש וללמוד מה נקרא מסירה… סתם על מנת להרוס ולקלקל.

  8. 4

    עצניקים, במקום להתחבא ולהתבייש אתם מאשימים את הצד השני?
    וכי חסר מנהלי חברות שהוטרדו קשות והתלוננו למשטרה?
    הגיע זמן לעשות סוף לחילול ה' הנורא שגרמתם למען המטרה הנעלה של החזקת העיתון השמיץ את גדולי ישראל ללא הרף

  9. 3

    השונאים ראו שלא הספק להם הבלגן בפוניבז' אז הלכו לחפש בירושלים די!!!!! הרב שטינמן שליט"א פעם אמר לרדוף מישהו בגלל הדעה שלו

  10. 2

    האם פעם הרב שטינמן שליט"א אמר שצריך לרדוף מישהו בגלל דעתו די!!!!!! מספיק לשנאה בציבור החרדי

  11. 1

    כנראה אתם ל זוכרים כמה זיופים היה בחירות לעיריה שגנבו קולת של עץ והכניסו ג'